jennyfathers

Tråkig måndag.

Kategori: Vardagslivet

Har nästan bara legat hemma hela dagen.
Mest suttit framför datan.
Haft jättetråkigt.
Har varit i affären 2 gånger också för jag är så klantig och glömde osten.

Skulle fylla i alla papper till A-kassan också.
Så himla mycket och jag fattade inte ett skit.
Hade fått mitt arbetsgivarintyg hemskickat så imorgon skickas alla papper vidare.
Får hoppas att dom kan hjälpa mig men det kommer säkert att ta tid.
Måste ju söka jobb också.
Vill egentligen inte.
Det är så svårt för jag vet inte vad jag vill göra men det hade ju varit kul att testa något nytt.
Hade varit skönt att ha ett jobb dagtid.
Jag vet att det är jobbigt att gå upp tidigt men jag tycker mer om att sluta tidigare.
Jag är faktiskt piggare när jag går upp tidigt än sent.
Speciellt när sent inte längre är sovmorgon eftersom man ändå vaknar av klockan.
Gillar inte att jobba kvällar för man hinner ju inte göra speciellt mycket när man slutat.
Sen blir det ju inte så mycket gjort innan även fast man börjar sent.
Jag har nog inte råd att vara så kräsen nu utan får väl ta det jobb jag får.
Om jag nu får något..

Imorgon blir det jobb iallafall.
Tidigt börjar jag också.
Ska bli rätt skönt faktsikt för jag gillar ju dom passen mest.
Får la se hur det blir att gå upp nu när det va så längesen jag gick upp tidigt.
Säkert en del att göra med tanke på att det va några dagar sen jag jobbade.
Massa ny info att läsa så man är uppdaterad om vad som händer.
BC möte också så jag måste vara på min vakt.

Efter jobbet blir det en sista fika med Issa och Sophia innan dom åker.
Sen vidare för att vinka adjö när dom hoppar på tåget.
Usch va jobbigt det kommer bli.
Får tårar i ögonen bara jag tänker på det.
Men det är ju roligt för dom och jag är glad för deras skull.
Vet hur gärna Issa velat härifrån så hoppas att dom klarar sig bra.
Har jag råd så kanske det blir en resa för att hälsa på.
Skulle verkligen behöva komma bort ett tag och att komma till värmen är ju inte fel.
Speciellt inte nu när jag är så himla blek.

Ska titta lite på tv nu och försöka att inte somna så sent.
Upp tidigt imorgon juh..
Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: