jennyfathers

tråkig söndag...

Kategori: Vardagslivet

En riktigt seg dag idag.
Har sovit hur dåligt som helst.
Vaknade varje timma nästan, jätte jobbigt!

Har nästan bara legat och kollat på tv och suttit framför datan hela dagen.
Har i och för sig färgat håret också men det blev ingen skillnad så det va lite onödigt, men men.
Tiden har gått riktigt långsamt idag och jag har väntat på att Greys anatomy och One tree hill ska börja.
När dom väl börjar och jag lägger mig i sängen så somnar jag, vaknar upp och ser sista 15 minuterna av One tree hill.

Imorse så va jag så himla sugen på fil med banan men hade inte det hemma...
Så för en stund sen åkte jag och pappa till affären och handlade lite.
Får bli det till frukost imorgon istället.
Köpte med mig julmust hem också, så gott!

Är så rastlös nu när jag bara varit hemma och skulle egentligen vilja gå ut och promenera, tänka lite och lyssna på musik.
Det är ju så himla mörkt ute och jag tycker det är så läskigt även fast klockan inte är mycket.
En riktig fegis är jag, haha!
Det är det som är så tråkigt med vintern, mörkt hela tiden...
Man kan ju alltid promenera med någon annan men ibland är det faktiskt skönt att gå själv också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: