jennyfathers

Dagar i korthet

Kategori: Vardagslivet

Torsdag:
Slutade klockan 15:00 och gick i stan för att shoppa lite.
Gick in på H&M för att kolla på en bh men fan va dåligt med storleker dom har. Nästan alla hade insydda inlägg också och det är bara jobbigt, jag vill kunna ta ut dom för dom är ju bara i vägen.
Sen gick jag in på Gina tricot där jag hittade 3 stycken tröjor. Blev jätteglad för tröjor är något jag verkligen behöver nu.
Efter det mötte jag Joel som precis hade slutat jobbet. Alltid när vi är i stan så hittar han massa saker till sig själv. Denna gången hade jag själv hittat lite grejer så då gjorde det inte så mycket men man blir rätt ledsen när man själv verkligen vill shoppa men hittar inget fint och så går han där med händerna fulla av kassar.
Vi gick i stan ett tag och jag tvingade in Joel i varenda Kappahl butik för jag hade hittat ett jättefint skärp där som jag verkligen ville ha men inte i någon butik fanns det i rätt storlek.
Jag gav upp och vi åkte hem och såg på Inlåst. Jag gillar verkligen det programmet.
Klockan blev rätt mycket och det blev dags att åka hem och sova.

Fredag:
I fredags va jag ledig och ända fram tills på onsdag. Alltid härligt med ledighet.
Jag gjorde mig i ordning och åkte hem till Issa (Björns lägenhet) där jag färgade hennes hår. Det skulle blivit svart men jag fattar inte vad dom tänker med för en färg räcker nästan aldrig. Bäst är egentligen att köpa 2 stycken för då är man säker på att det räcker. Vi lyckades göra så det räckte till hela håret och det blev bra faktiskt. Inte helt svart men väldigt mörkt. Fint blev det iallafall.
Sen åkte vi till systemet för att handla inför helgen. Massa gott!
Vi blev lite hungriga och bestämde oss för att äta thaimat. Det är en ny restaurang i kungssten som heter Lotus som serverar thai och sushi. Där satte vi oss och åt rätt snabbt för vi va lite stessade men det va jättegott.
Sen åkte vi hem till mig för att hitta kläder till kvällen. Sånt är alltid så himla svårt men vi lyckades faktiskt hitta något rätt snabbt denna gången. Vi åkte vidare hem till Björn för att börja dricka lite. Senare kom Josse och gjorde oss sällskap. Vi träffade även Fredrik och han va så snäll att han skjutsade oss till stan.
Parken blev det. Har aldrig varit där innan men det va skoj. Träffade gamla skolkamrater också och sånt är ju alltid roligt. Det va ju ett tag sen man träffade dom.

Lördag:
Det blev alkohol denna dagen också. Blev fakstiskt lite chockad att jag klarade det. Brukar bli väldigt bakis och sängliggande nämligen. Det va nog förstå gången jag drack 2 dagar i rad sen jag var 15 år typ.
Meningen var att vi skulle åka in till stan för att fira Justyna men så blev det inte utan vi åkte till Chez. Aldrig mer säger jag bara. Det finns nog inte tråkigare ställe. Jag, Björn och Issa åkte inte in till stan förrän vid halv 2 tror jag så vi stannade ändå inte så länge. Tur va la det.

Söndag:
En riktigt bakisdag. Vaknade inte förrän vid halv 2 eller nåt men låg typ kvar i sängen hela dagen. Mådde faktiskt inte så dåligt men ja var så himla trött.
Sen blev det One tree hill. Så bra är det men detta avsnittet fattade jag typ ingenting. Nya människor och folk som hade försvunnit. Får la se vad som händer nästa söndag.
Jag satte mig vid datan en stund och tänkte att jag skulle blogga lite men jag har inte kunnat komma in på ett par dagar. Jag va ändå rätt trött så jag gick och la mig och kollade lite på tv istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: