jennyfathers

Take me away, far away!

Kategori: Vardagslivet

Ny vecka, nya möjligheter?
Ne det blir det antagligen inte. Läste precis mitt horoskop. Det står nästan aldrig något positivt.
Men det hade jag inte trott heller för jag är ju inte direkt på topp just nu..
Depp, depp!

Jag vill verkligen inte vara kvar här längre. Det är så jävla kallt och det finns fan ingenting att göra.
Kan inte bara någon ta mig härifrån.
Jag kan ju inte stanna här hela livet. Jag vill se världen och träffa folk. Egentligen är det nu som är den perfekta tiden att åka. Det finns ju inte mycket som håller mig kvar men det lilla som gör det har väldigt stor betydelse just nu. Önskar att jag inte vore så jävla feg för sen blir det ju försent. Jag har ju några år på mig men sen vill man ju börja plugga och kanske skaffa familj. Det är ju långt kvar tills jag skaffar mig min egna familj men tiden går så himla fort. Önskar att jag var 14 igen, allt va så mycket lättare och man hade så roligt hela tiden. Man ska egentligen försöka ta vara på tiden och leva dagen som om den vore ens sista.

Nu fan ska jag verkligen försöka bli duktigt och spara lite pengar. Det är så himla svårt speciellt när det är så mycket jag behöver köpa men ska verkligen försöka snåla nästa månad. Försöka går ju alltid, men lyckas är inte alltid man gör.

Imorgon ska jag köpa present till Josse och sen jobba en stund, egentligen inte jobba. Jag ska ha utvecklingssamtal med mig chef. Det kommer säkert att gå bra men lite tråkigt för det enda målet som jag klarat från förra året är att jag lyckats sluta röka. Besviken på mig själv men nu blir det nya tag som gäller. Måste få ordning på allt känner jag. Det blir ju så mycket svårare när man drar ut på det. Omedveten stress!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: