jennyfathers

En dag på stan

Kategori: Vardagslivet

Utvecklingssamtalet gick väldigt bra igår. Det är alltid roligt att träffas utanför jobbet och bara prata lite, denna gången blev det såklart rätt mycket om jobbet. Det är också roligt speciellt när det mesta är positivt. Visste inte att min chef hade så höga tankar om mig men det är ju roligt att hon tror på mig. Har inte ens tänkt tanken, ledarskap!
Är ledare/chef något för mig?
Nog om jobbet.
Det kommer att ske en förändring i veckan, hoppas verkligen jag trivs med det men det gör jag säkert inte. Jag brukar alltid bli väldigt missnöjd men det tar la en stund innan man vänjer sig.

Igår va det Josses födelsedag!
Noelle och Ida "kidnappade" henne och tog henne till en fotografering i stan. Hon blev sminkad och fick ta en massa kort. Modell för en dag!
Vi satte oss och tittade på alla kort som tagits och gud va fina dom va. Såklart kunde inte Josse bestämma sig för vilka hon ville ha så hon köpte allihopa. Haha!
Det förvånade mig inte, tänkte nästan att det skulle bli så fast jag hade nog också gjort det faktiskt för det tjänade hon på. Det skillde inte mycket på om hon skulle välja 25 bilder eller om hon skulle ta alla över 100 stycken.
Klart man vill ha alla det hade varit hur svårt som helst att sitta där och välja ut, det hade tagit evigheter coh sen hade man säkert ångrat sig också.
Senare åt vi middag på Vasastan. Åt och drack. Mums!
Josse öppnade sina paket och ett av paketen va en kortlek med Jag har aldrig. Vi spelade lite och vissa blev lite små fulla =)
Åkte hem rätt tidigt med Issa och Issa för jag ska jobba idag och jag va väldigt trött.

        
        
        

Nu ska jag strax åka till jobbet. Ska lämna tillbaka en tröja i stan också och byta ett par skor.
ska nog äta lite sushi också. Blir bara 3 timmars jobb idag men det är rätt skönt faktiskt.
Men vad ska man hitta på efter det då?
Åker nog bara hem och tar det lugnt. Desperate Housewives ikväll också. =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: