jennyfathers

Oktober

Kategori: Vardagslivet

Har redan varit ledig i 3 dagar nu. Tiden går så sjukt fort.

Igår blev en ganska så lugnt lördag, skulle egentligen gått ut men det blev inte så.
Jag och Issa drack lite hemma hos Björn och sen kom Joel. Vi spelade lite kort och pratade typ.
Blev rätt full och åkte hem ganska tidigt...

                                                                                                                           
                                        

Idag har varit en sån där "deppdag".
Har typ sovit hela dagen känns det som.
Låg i sängen och tittade på One tree hill när jag hörde att det ringde på dörren, jag trodde det va mamma som kom men nej det va det inte.
Det va Josse som kom på besök. Jag blev glad för det är alltid roligt när man får oväntat besök.
Hon va lite ledsen så vi pratade lite och så berättade jag att Issa hade bokat sin resa, hon flyttar i november. Hon va ledsen och det va lite känsligt så jag började så klart lipa. Vi tittade på varandra och började skratta...

Issa pissa päron pung, hur ska jag klara mig här i äckliga Sverige utan dig. Vill inte att du ska åka!
Lyckas jag spara pengar så kommer jag och hälsar på dig.

Josse gick hem en stund och jag spelade lite kort med mamma. Lite senare gick jag över till Josse och vi kollade på film, eller ah hon städade och jag kollade typ på halva filmen sen bestämde vi oss för en promenad till 7eleven.
När vi va vid kyrkogården så tog vi en sväng förbi johan för Josse hade inte varit där innan. Jättefin grav.
Kan fortfarande inte fatta...
Inne på 7eleven köpte lite mat och så testade vi en sån där festisslush och nån slags havre kaka.
Fyfan säger jag bara.
Kakan va jättehård och äcklig, den såg jättegod och seg ut men nej usch. Drickan va faktiskt värre. Jag trodde liksom att det skulle vara nån slags isdricka men det va nästan bara skum.
När Josse tog första klunken så sa hon:
Det känns som om jag har raklödder i käften!
Vi började skratta så mycket att vi inte klarade att sitta kvar så vi började promenera hem igen.


                                        


Imorgon ska jag och Josse ta en promenad innan frukost och sen blir det en tripp in till stan antagligen

Nu ska jag försöka sova..

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: