jennyfathers

Promenad genom stan.

Kategori: Vardagslivet

Åkte in till stan me Josse förut och kollade skor på Bianco inför vipkvällen på torsdag men hittade inga skor i min smak. Lite tråkigt men lika bra det för dom kostar en del.
Jag köpte ett armband som gjorde mig lite glad iallafall. Sen stötte vi på Vickan också, 2 gånger till och med. Roligt att se henne för det va ju ett tag sen..
Andra gången va inne på Vero Moda där Josse hittade massa fina kläder. Jag hittade ingenting!!!
Jag har inte haft sån tur med min shopping på ett tag, lite tråkigt men hoppas verkligen det blir en hel del imorgon för annars blir jag ledsen på riktigt asså.
Vi gick för att äta, på super sushi. Mycket gott men va lite stressad så slängde typ i mig maten.
Sen gick vi upp till salongen för att fixa naglarna. Lila naglar blev det denna gången, jättefin färg som glittrar i lite olika nyanser. Mamma kom på besök också och det är alltid roligt. När vi va klara skjutsade hon oss hem.

Jag blev så sugen på toast när jag kom hem för det va väldigt längesen jag åt det så jag gjorde en med ost och skinka och satte mig sedan klistrad framför tvn kl 21:00 då Desperate Housewives började.
Vilket bra avsnitt!
Precis vad jag hade hoppats på alltså att det skulle vara Susan och Mike som gifte sig.
Den nya familjen då.. vad är det för knäppisar egentligen?
Hoppas man får veta mer nästa vecka.

Nu har jag bränt en skiva också =)
Bra musik är ju ett måste speciellt när man ska åka en bit.
Ullared imorgon. Jippie jippe!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: