jennyfathers

En helt vanlig dag

Kategori: Vardagslivet

Igår blev det en promenad med systrarna Melinder, vi gick nästan hela vägen till saltholmen och tillbaka.
Vilade en stund och sen gjorde jag mig i ordning och träffade Issa och Sophia. Vi åkte hem till Josse och väntade på att hon skulle bli klar. Så långsam, haha!
Visste inte riktgit vad vi skulle hitta på men Issa blev trött så hon och Sophia åkte hem men vi fortsatta in till stan för en fika.
Efter det så träffade vi Patricio en stund och sen åkte vi hem till Josse kompis.
Blev rätt trött och tog taxi hem och sov...
Glömde att titta på svenska Hollywoodfruar igår. Tycker faktiskt inte ens att de är bra men det brukar bli så att man tittar ändå. Det va nog sista avsnittet igår också men jag missa säkert inget skoj.

Idag så börjar Desperate Housewives. Äntligen!
Kommer bli så skoj, synd bara att jag inte kommer ihåg hur allt slutade.
Fick ett samtal från min chef idag också. Vi har vunnit en till tävling och ska få gå på sminkkurs =)
Gud va roligt och fan va vi är bra.

Nu måste jag börja göra mig i ordning.
Ska åka in till stan med Josse och kolla på lite skor och äta sushi. Mums!
Sen upp till salongen och fixa naglarna. Har ångrat mig, vill nog inte ha frukter längre för det blir för somrigt.
Vet inte riktigt vad det kommer att bli men vi kommer väl på något fint.
Efter det ska jag nog träffa mamma en stund och kanske övningsköra lite. Det va rätt längsen nu, fy på mig!

Längtar tills imorgon!
Det blir en tripp till Ullared för lite shopping.
Alltid roligt och det va ett tag sen man va där nu.

Kommentarer

  • joss säger:

    mhmm vi har haft sånna mysiga dagar nu :):) gillar vi :):) puss gummsi

    2009-10-06 | 21:38:46
    Bloggadress: http://yoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: