jennyfathers

En hel dag med massa shopping!

Kategori: Mina naglar

En hel dag på stan idag.
Gick upp rätt tidigt och åkte in till stan för att göra naglar.
Min syster hoppade på vagnen och vi va la i stan vid 10 tiden.
Gick lite i affärerna och sen upp till salongen för att fixa naglarna.

                             
Inte världens bästa bild men jätte fina blev dom iallafall.
Lika nöjd som vanligt!
2 små blommor är det som sitter på ring fingret...

Blev väl klar med naglarna vid 1 tiden och efter det gick ja lite på kungsgatan.
Gick in på Grand och köpte en parfym som jag funderat på ett tag. Det va 20 % på hela sortimentet så jag kände att det va lika bra att passa på.
Åkte sen vidare till Frölunda Torg för att se den nybyggda delen. Blev lite shopping där också.
Ett par svarta skor från Dinsko. Gick sen till MQ och hittade en jättesöt klänning men fanns såklart inte i min storlek, lika bra det för den kostade mer än vad jag kände att den va värd. Jag tröttnar så snabbt på kläder så det känns så onödigt att lägga massa pengar på ett plagg som man bara använder 1-2 gånger.
Inne på Only hittade jag däremot en klänning värt priset, där stötte jag även på Cizzi.
Vi fortsatte shoppingen tillsammans..
Hon hade köpt en jätte gullig bh som jag också ville ha men fanns tyvärr inte i min storlek...
Vi satte oss på Mc Donalds och så kom Josse. Cizzi åkte hem till vovven och jag och josse åkte in till stan.
Vi satte oss på Cafe mio och fikade sen tog vi vagnen till brunnsparken.
Issa jobbade så vi sa hej till henne..
Vidare in på Bikbok där jag köpte en t-shirt med en bild på Dylan från tv serien Beverly hills 90210. Haha!
Så söt är han, jag saknar verkligen det programmet..

                                  

Affärerna stängde och vi gick till Super sushi där Josse köpte med sig mat. Sen mötte vi Issa så tog vi alla sällskap hem..
Man blir faktiskt trött av att shoppa men det är inte så konstigt har ju gått runt från klockan 10 imorse och kom hem vid 8.
Ska försöka sova snart också för imorgon blir det jobb igen och börjar rätt tidigt, slutar klockan 4. Så skönt för sen blir det stängning resten av veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: