jennyfathers

...

Kategori: Vardagslivet

Jag hoppade av vid domkyrkan och tänkte jag skulle gå till Butricks och titta ifall dom hade något jag kunde ha tills på lördag.
Så jävla mycket folk. Det va kö in och upp för hela trappan, det gick inte att se något.
Jag hade inte så mycket tid på mig så jag tänkte jag skulle gå till Bodega som ligger längre ner på gatan men det gick typ inte att komma ut ur butiken heller, så mycket folk va det!
Sen när jag såg hur mycket folk det va inne på Bodega så struntade jag att gå in. Helt fullt!
Blev inga djävulshorn =(
Får la se om det är lika mycket folk imorgon men det är det säkert.
Finns det verkligen bara dom 2 butikerna som säljer sånna grejer?

Efter jobbet gick jag till Kompassen, dom hade vip-kväll ikväll så dom hade öppet 1 timma längre och massa bra erbjudanden.
Gick till Gina tricot där dom hade 20% på hela sortimentet.
Jag köpte 2 bas linnen och en kofta. Alltid bra att ha!

Hade bara strumpbyxor på benen idag och fan va kallt det var. Ännu kallare va det på vägen hem.
Ingen bra ide alls.
Hur ska man kunna vara barbent på lördag.?

Nu ska jag nog äta något är väldigt hungrig eftersom jag inte hade någon rast idag.
Snart börjar Inlåst också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: