jennyfathers

Kvällspigg!

Kategori: Vardagslivet

Nu sitter jag här i min ensamhet.
Är inte alls trött men jag borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag ska upp rätt tidigt.
Det blir ju inte roligt att gå runt på Ullared när man är sömnig och inte alls på shopping humör.
Ska nog dricka lite te, brukar nämnligen dricka det på kvällarna så eftersom man är van vid det så blir jag atomatiskt trött.

                                                  

Här är en bild på armbandet jag köpte idag och såhär fina blev naglarna!
Man ser ju inte så tydligt men men...

Nu är det dessutom den 7 oktober. Det betyder att det är Cizzis födelsedag, stort GRATTIS till dig!!!

Bara för att jag ska komma ihåg lite saker jag tänkt köpa imorgon har jag gjort en liten inköpslista:

Ansiktskräm
Sminkborttagning
Parfym
Conceler
Eyeliner
Sminkväska
Nessesär
Cd-skivor
Vax
Pincett
Ögonbrynsfärg
Jacka och flytande eyeliner ( till mamma)
Svart toasits ( till syster )
Handdukar ( till Joel )

Sen brukar jag alltid köpa på mig strumpor, deo, bodylotion m.m för sånt är alltid bra att ha lite extra av hemma.
Har säkert glömt en massa men det kommer jag på när jag ser det.
Har duschat nu så jag ska föna mitt hår, sen fixa en kopp med te och kolla lite på tv.

Godnatt och sov sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: