jennyfathers

Helg =)

Kategori: Vardagslivet

Är ledig tills nästa torsdag, långledigt!
Känns rätt knäppt att vara ledig så länge men det ska bli skönt. Synd bara att tiden jämt går så fort.
Åkte hem till mamma efter jobbet men får se hur länge jag stannar. Imorgon kommer Ellen och Philip upp också det va längesen alla va här samtidigt, typ i julas eller nåt haha..
Åker nog in till stenungsund en stund imorgon också för att kolla om det finns något fint att köpa. Älskar deras Gina Tricot butik, så stor och luftig och man hittar nästa alltid något man gillar men så blir det väl inte imorgon bara för det.

Pratade precis med Issa i telefon, hon ska inte till stockholm så vi ska nog dricka lite på lördag :D
Kommer att bli skoj för jag är rätt sugen faktiskt, sen kanske det blir lite shopping också för jag har ju fan inga kläder men det finns ju inget fint i butikerna nu när jag behöver..
Har glömt att byta mina skor också. Köpte ett par för någon vecka sen men har ångrat mig nu , hatar när det blir så.

Snart kommer idol också, jag hoppas att Camilla åker ut. Jag tycker verkligen inte om henne. Tove är bra men Erik är fan bäst, så jävla duktig. Jag önskar att jag hade någon som kunde sjunga så för mig..
Såg nyss på Inlåst, hoppas fan att dom lär sig en läxa. Stackars föräldrar säger jag bara och jag hoppas verkligen inte man har oturen att ens egna barn kommer in i dom kretsarna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: