jennyfathers

Nu är det slut på veckan och dags för fredagsmys!

Kategori: Vardagslivet

Haha säger jag bara. Gud va pinsamt för camilla i Idol. Igår när det va utröstning så hörde hon fel och trodde hon hade gått vidare. Rätt åt henne ändå för jag gillar henne verkligen inte.
Detta måste ni bara se...

http://www.youtube.com/watch?v=th8-oCSgWsU&feature=player_embedded



Kom nyss hem från stenungsund, hittade såklart inget :( men ett linne på Gina Tricot va ganska fint och nu ångrar jag mig för att jag inte köpte det. Det ända jag handlade va lite dricka tills morgondagen. Kanske hinner gå i stan en stund imorgon för bussen från Tjörn stannar ju ändå där.

Jag och mamma handlade skaldjur som vi ska äta ikväll, så himla gott!
Sen så hann ingen av oss att titta på Greys Anatomy i onsdags så mamma spelade in det och det ska vi kolla på lite senare. Härligt när man kan spola över reklamerna..
Jag vet redan lite vad som kommer att hända. George kommer att dö och jag vill verkligen inte det, så sorgligt! Jag trodde faktiskt att Izzy skulle dö eftersom hon håller på att spela in rätt mycket film nu men hon slutar la också snart men undrar varför George la av?

Det blir en lugnt kväll ikväll, med mys och Idol..sen hämta Ellen och philip vid bussen..
Men vad händer imorgon?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: