jennyfathers

Nu är det vinter...

Kategori: Vardagslivet

Idag har jag jobbat en stund, tiden gick väldigt fort. Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till 421 och där lämnade jag tillbaka en tröja och bytte ett par skor. Vi handlade lite mat och sen åkte vi och åt kina mat.
3 små rätter med cyrrysås. Min favorit!
Hon skjutsade hem mig och jag hoppade in i duschen och sen la mig i sängen och kollade på desperate housewives.
Och nu sitter jag här i min ensamhet...

Faaan va kallt det varit idag då. Jag verkligen hatar det, jag vill ha värme.
Vad hände med sommaren egentligen. Jag kommer inte ens ihåg att vi haft någon och nu är det typ redan vinter. Detta kommer ju hålla på i ett halvår innan det blir ljusare tider. Har ingen vinter jacka och har inte hittat någon som jag skulle vilja ha. Så jobbigt och så kallt!
Denna årstid är så jävla deprimerande asså. Orkar inte gå runt deppig, trött och nerfrusen. Jag behöver värme, det behöver la alla men men.
Ensam är stark? Det är vad jag har hört iallafall men tycker inte det stämmer så bra faktiskt.
Jag kommer nog att gå i ide nu i vinter, eller va det nu heter. Kommer la tillbaka till den 2 veckors korta sommaren vi brukar ha, om det inte blir så att jag flyttar från detta helvete. Man vet ju aldrig vad som händer.
Kan inte någon bara ta mig härifrån!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: