jennyfathers

28/9-09

Kategori: Mina naglar

Första arbetsdagen i nya butiken. Så stor skillnad, har gått runt i butiken helt snurrig och förvirrad men man vänjer väl sig får ja hoppas. Imorgon får vi fin besök, Cheferna är i stan och dom ska hälsa på mig för dom är nyfikna på den nya butiken. Nervöst fast jag har träffat dom innan men imorgon blir det skärpning, ordning och reda haha!
Ska nog gå förbi Arkaden imorgon för dom är också nyrenoverade.
Nyfiken på hur den ser ut. Spännande!
Efter det blir det nog lite shopping på stan om jag hittar något.

Satt på bussen imorse när min syster ringde, vi bestämde en tid för när jag skulle göra nya naglar. Det blir nog fruktnaglar nästa gång haha. Lite roligt och annorlunda.
Nu har jag leopardnaglar men det va ju ett tag sen jag gjorde dom så nu är det snart dags för nya. Sjukt snabbt naglarna växer när man inte vill att dom ska göra det.
          
                                      

Kom precis på att jag köpte 2 trisslotter i lördags som jag inte hunnit skrapa ännu. Hoppas jag vinner 50 000 kr/ månad för det skulle jag verkligen behöva nu men vem skulle inte det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: