jennyfathers

Lööördag!

Kategori: Vardagslivet

Jag hatar västtrafik. Alltid är det nåt som blir fel.
Igår stod jag och väntade på bussjäveln i över 30 minuter men den kom aldrig så skulle jag precis ringa taxin och då kom den såklart.
Dom håller ju på att lägga nya spår eller nåt så det går ersättningsbuss från saltholmen till majorna men dom är så dumma i huvudet att dom inte ens lyckats tajma in bussarna med vagnarna för när alla hoppade av i majorna för att byta till 11:an så åkte den precis förbi. Lyckat!
Detta arbete kommer typ hålla på i en månad, så jobbig och jag längtar verkligen tills det är över.

Va helt slut i kroppen igår när jag kom hem från jobbet. Mycket jobb dessa 2 dagar men det har det allt varit värt. Igår blev vi äntligen klara med allt, hann till och med städa p-rummet och till sist en fika. Fick en blomma från chefen som tack för hjälpen och godis från byggarbetarna som en liten ursäkt för att dom lämnat allt så stökigt.

När jag hoppat ut från duschen ringer Issa för att kolla ifall jag ville träffas och dricka lite, jag skulle precis träffa Joel så jag och Joel åkte hem till Björn en stund och sen åkte vi alla hem till Joel för han hade alkoholen men först stannade vi för att hämta upp Cicilia. Satt hos Joel en stund och sen tog vi taxin till Flame.
En rolig kväll men det va ju ett tag sen jag drack så jag va allt lite känslig mot alkoholen haha!

Idag är man lite bakfull men det får man allt tåla.
Jag och pappa skjutsade Philip till sjukhuset och sen åkte vi till Robin för att tända ett ljus och sen för att köpa lite mat. När jag kom hem åt jag Sushi och tittade på One tree hill som jag hade spelat in.

Så himla bra.. och så himla gott..

Är sjukt trött så ska nog sova snart.
Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: