jennyfathers

Seeeg!

Kategori: Vardagslivet

Vilken dag..
Har varit hur seg som helst och inte orkat göra speciellt mycket.
Legat i sängen nästan hela dagen och när mamma slutade träffade jag henne en stund och vi åkte ut med bilen en sväng för att övningsköra. Gick lite i affärer också för att hitta en jacka till mamma men hittade ingen fin sen köpte vi var sin sallad. Efter det blev jag skjutsad hem till joel och vi åkte till media markt för att köpa en ipod, sen åkte vi hem och tittade på idol.

Imorgon blir det bilskolan IGEN!
Har en dubbel körlektion men jag orkar typ inte.
Så himla tråkigt vill bara få det överstökat så jag får mitt jävla körkort någon gång.
Någon som har en teoribok att låna ut föresten?
Och vad ska man hitta på efter det då? Känns som det inte finns något att göra. Tråkiga Sverige!
Hade jag varit rik eller smart nog att spara pengar så hade jag inte stannat en minut längre.

Tiden går alldeles för fort. Jag vill ha sommar igen för det känns som allt va mycket lättare då.
Jag brydde mig inte men nu bryr jag mig igen. Jag hatar att jag bryr mig!
Kommer inte ihåg att denna känslan va så jobbig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: