jennyfathers

Fredag/Valborg

Kategori: Vardagslivet

Valborg idag och vad händer?
Typ ingenting, egentligen skulle jag bara vilja ligga hemma med huvudet under täcket.
Inte alls på humör för någonting.
Får hoppas på att det vänder men just nu ser det inte så ljust ut tyvärr.

Nu dricker jag mitt morgonkaffe och väntar på att Issa ska vara klar på jobbet så vi kan åka och träna.
Har en jävla träningsvärk i kroppen ifrån träningen i tisdags och onsdags.
Får passa på att träna idag för det kanske inte blir någon träning i helgen men det beror ju på ifall jag bestämmer mig för att ha en lugn helg eller för att fira.

Igår såg jag första avsnitten av den sista säsongen av The Hills.
Så jävla bra men det kändes som man hade missat en del men det kanske är för att dom har haft ett litet uppehåll (semester) mellan inspelningarna.

                      

Blev nästan rädd när jag såg henne på programmet igår.
Hon ser till och med värre ut än på bilden.

Länken till säsong 6 avsnitt 1
http://www.mtv.com/videos/the-hills-season-6-ep-1-put-on-a-happy-face/1637514/playlist.jhtml

Längtar så efter avsnitt 2 men det borde komma nästa vecka :)

Nu är det dags för Våra bästa år . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: