jennyfathers

Freeedag!

Kategori: Vardagslivet

Vaknade av att min bror gick in i rummet och skulle hämta min data, sen kunde jag inte somna om så nu har jag legat vaken i över 1 timma.
Det gör i och för sig inte så mycket men det hade ju varit skönt att få sova ut.

Har typ packat klart, bara lite smink och sånt kvar som ska ner i nessesären.

                        

Så mycket packning blev det ju inte och klart att kudden ska med :)

Nu ska bara bilen fyllas med alkohol sen så är jag redo för en helg i Helsingborg.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Ligger i sängen, tittar på tv och dricker kaffe.
Har redan hunnit duscha men kanske ska göra mig klart helt så jag slipper stressa sen, vet ju hur det brukar bli.

Ha en TOPPEN helg nu allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: