jennyfathers

Gårdagen...

Kategori: Vardagslivet

Värsta dagen på länge!

Började med att jag vaknade tidigt och satte på tvn.
Helt plötsligt slocknade ALLT.
Får lite panik eftersom jag skulle göra mig i ordning till jobbet.
Kunde ju inte ens få mitt morgon kaffe eller platta mitt hår.
Klockan va la typ 9 och vad skulle jag göra?
Bara ligga i sängen och stirra in i väggen? neee
Jag sminkade mig, packade träningsväskan och åkte till Frölunda istället.
Kände inte för att ligga hemma skulle bara bli trött då och det fanns ju ändå inget att göra.

Så jävla irriterande!
Tycker att dom ska förvana innan dom släcker hela området, eller?

Lämnade tillbaka lite grejer på Frölunda och köpte annat, får se om detta blir bättre.
Sen åkte jag vidare in till stan för ännu mera shopping.
Så igår blev det shopping från typ 11 tills jag började jobba vid 3.
Men den vita bodyn som jag gärna vill ha är fan slut överallt :(

Efter jobbet blev det träning, först en stund på bandet och sen en päjsrunda.
Blir likadant idag eftersom jag slutar så sent hinner jag inte till något pass men vi klarar oss bra på egen hand :)

Idag kom den efterlängtade lönen!
Så ska åka in till stan lite innan jobbet för att kolla på vårskor och fortsätta letandet efter den vita bodyn.
Ska även hämta ut mammas försenade födelsedagspresent.


. . . Sen blir det jobba, träna & sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: