jennyfathers

Jobba Jobba Jobba!

Kategori: Vardagslivet

Idag ska jag tillbaka till jobbet efter några dagars ledigt.
Känns inte så jobbigt eftersom jag jobbar som en söndag och får dubbelt betalt :)
Men får se hur jag känner längre in i veckan för jag ska nämnligen jobba Måndag - Söndag.
Shit va ont i fötterna jag kommer att få nu när jag inte är van vid att jobba så mycket.
Denna veckan blir ungeför lika många timmar som jag brukar jobba på en hel månad.

Låg i sängen igår och försökte sova när jag började tänka på att börja på diet igen.
Jag har ju bara skjutit upp det hela tiden för det har kommit annat ivägen och det har inte känts som rätt tillfälle att börja eftersom man måste vara motiverad.
Idag kändes som en bra dag att starta, det är ju dessutom måndag.
Ska inte ta det så seriöst som jag gjorde sist för då mådde jag inte alls speciellt bra.
Jag ska ju självklart försöka att inte äta något godis men jag ska unna mig kaffe med mjölk på morgonen och kanske ett äpple efter träningen så jag iallafall får tugga lite.
Det blir ju inte så himla skoj att dricka chokladdryckerna hela dagarna, fast jag tycker faktiskt att dom är goda.
Men efter ett tag så tröttnar man ju.

Jag ska iallafall försöka...


                               


Jag kommer nog bara hålla mig till choklad dryckerna som man blandar själv för det är det som jag har hemma.

Motiverad!?

Nu ska jag fixa mig för jobbet, sen blir det träning med Issa och kanske Anki.
Jag hoppas vi hinner så vi kan vara med på Body pump annars får vi försöka träna på egen hand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: