jennyfathers

Måååndag.

Kategori: Vardagslivet

Blev träning med Issa förut, skönt att komma tillbaka efter några dagars ledighet.
Får typ lite ångest om det går någon dag utan att jag tränar, sjukt men bra :)

På vägen dit kom jag på att dom har ju flyttat och blev nyfiken på hur det skulle se ut i dom nya lokalerna.
Jag gillar det!
Först kändes det lite ovant men det är så mycket bättre nu med massa flera maskiner så man behöver nog inte vara orolig för att alla löpbanden ska vara upptagna.
Sen så är det bra för dom har flyttat ihop maskinerna så ifall någon av oss skulle vilja gå en stund på bandet och den andra på crosstrainern så kan man det och ändå vara i samma rum och även i princip brevid varandra.

Haft en rätt tråkig dag för övrigt :(
Inte funnits speciellt mycket att göra, sen så har det varit väldigt konstig väder också.
Väldigt varmt men tyvärr inte en klarblå himmel.
Kändes som om det va oska eller något påväg, usch usch!

Blev sushi till middag idag med Issa och hon gillade det även denna gången, nu är hon nog snart fast, haha!

Imorgon skulle jag verkligen behöva ha en städdag här hemma, det ser verkligen ut som skit för jag hann ju inte fixa i iordning innan jag åkte till Helsingborg.
Sen så har jag inte orkat packa upp mina grejer nu heller.
Får se vad jag är på för humör imorgon.
Blir iallafall ett träningspass med Body pump men det är inte förrens senare på dagen/kvällen.

Nu är det dags för Svenska Hollywoodfruar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: