jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Varit ute i den härliga solen med Issa och Anki idag.
Sen blev det träning, pilates och box.
Box va inte alls som jag hade tänkt att det skulle vara, det va så sjukt mycket jobbigare.
Killarna slog ju på som fan och la inte en tanke på att man va tjej och inte alls lika stark.
Nu vet man iallafall hur passet är och lite mer förberedd till nästa gång.
Kommer nog ha sjuk träningsvärk imorgon.

Nu när jag kom hem kikade jag in på Ankis blogg http://ankij.blogg.se.
Hon hade länkat till trailern av sista säsongen av The hills.
Kommer va sjukt bra och spännande, längtar som fan!

Detta kan man bara inte missa!




Heidi ser helt sjuk ut efter alla operationerna och det verkar hennes mamma också tycka.
Fan va synd att detta är sista säsongen, vill inte att de ska sluta.

Imorgon är det shopping som gäller :)
Synd bara att jag inte har så mycket pengar, lönen kommer ju inte förrens på torsdag.
Har inte fått lönespecen än så vet inte heller hur mycket jag kommer att få.
Kommer säkert att bli besviken...

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: