jennyfathers

Onsdag.

Kategori: Vardagslivet

Nu håller jag på att sy lite.
Det är rätt kul faktiskt men ganska svårt.
Jag lyckades iallafall att trä maskinen själv, men hur fan backar man med en symaskin?
Det kanske man inte gör men när jag drar tyget tillbaka så går tråden sönder, hänt några gånger nu och varje gång kämpar jag för att få igenom tråden i det lilla lilla hålet på nålen.

Åt nyss en skål med glass, mums!
Det blev såklart Ben & Jerry's half baked.
 
Vilken är din favorit?

Köpte även en hårfärg i affären förut och skulle verkligen behöva lägga i den idag men just nu känner jag inte att jag orkar det.
Får se vad klockan blir när jag sytt klart mina jeans.

Tillbaka till arbetet :)

Imorgon blir det jobb på riktigt, första och sista passet för denna veckan sen är jag ledig tills nästa onsdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: