jennyfathers

Så jävla hungrig!

Kategori: Vardagslivet

Ligger i sängen och tittar på Dating in the dark.
Jag är jätte hungrig men ska vänta tills Desperate Housewives börjar så att jag inte blir hungrig innan jag går och lägger mig, det är så svårt att sova då.

Köpte ett svart nagellack idag.
I märket Depend, billigt och bra!
Man fick 20% på Grand perfymeri så lacket kostade bara 20 kronor.
Tycker faktiskt att Depend är mycket bättre än många andra dyra nagellack som jag testat.
                            
Filade ju ner mina naglar igår för på Måndag ska jag testa på ett box pass och då kan man inte ha långa naglar, det funkar liksom inte.
Jävlar vilken tid det tog, säkert minst 30 minuter att fila bort ca en halv cm.
Nu är dom iallafall mycket kortare men ändå inte korta.
Ska fila ner dom lite mer men orkar inte det just nu.


Nu vill jag att klockan ska bli 21:00 för jag är så jävla hungrig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: