jennyfathers

Shopping ♥

Kategori: Vardagslivet

Idag vaknade jag vid 8.
Väldigt tidigt för att vara mig men ändå skönt att vakna av solen och känna sig utvilad.
Känner att träningsvärken har börjat komma nu i rygg, skulderbladen, armarna, benen och rumpan.
Det ska tränas bort ikväll för då blir det Body pump.
Märkte även att jag har blåmärken på knäna, det måste varit från igår när jag knäade klenisen Issa ♥.

Här kommer en bild på Issa och Anki från igår då vi åt sallad vid Röda sten i den härliga vårsolen.

                      

Myspys!

Hoppas vädret fortsätter såhär men det får gärna bli lite varmare också.
Sugen på att sätta mig och fika på någon mysig uteservering.
I sommar ska det bli massa sånt.

Nu är min lördag bytt, ska bara kolla med Sandra om hon vill jobba min fredag också.
Sen är min nästa helg planerad.
Ska bli så skönt att komma bort även om det bara är för en helg.
Hoppas att vädret är på topp för då vet jag vart jag vill spendera min dag :)

Idag blir det en sväng till flygplatsen, synd bara att det inte är för att man ska åka iväg någonstans.
Sen blir det shopping för mina sista pengar innan lönen kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: