jennyfathers

Stressad!

Kategori: Vardagslivet

När jag åkte till jobbet idag hade jag ett sånt flyt, grönt ljus hela vägen genom stan.
Men självklart hade jag inte det på tillbaka vägen då jag var stressad till tusen.
Då var det verkligen rött ljus hela vägen, så irriterande!
Slutade jobba 16:15 och Body pump passet började 16:30.
Jävlar va stressad jag var och jag hann precis i tid.

Passet idag var nog det jobbigaste jag varit på.
Det va ju en snygging med på passet så klart man gjorde sitt bästa, haha!
Nu är jag helt slut och har abslout inga krafter kvar i kroppen.

Dags att hugga in i ett Granny Smith.
Mums, dagens höjdpunkt!

                   
                            
Nu måste jag gå på toa, IGEN!
Druckit så mycket vatten idag så jag går typ på toa hela tiden.
Jag överdriver inte nu men jag har nog kissat ca 15 gånger idag.
Helt sjukt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: