jennyfathers

Promenad i solen.

Kategori: Vardagslivet

När jag gick ner för trappen imorse kände jag vilken jävla träningsvärk jag hade i rumpan och låren.
Har det i restan av kroppen också men det är där den västa värken sitter och värre kommer det att bli.
Ökade vikter igår på passet på flera av övningarna :)

Nu har ju gymmet stängt fram tills på lördag så det blir inte så mycket mer träning för mig denna veckan.
Åker ju bort på fredag också så nästa gympass blir inte förrens på måndag.
Känns inte så bra men idag blir det antagligen promenad i solen sen tänkte jag faktiskt använda min tråkiga steppmaskin här hemma också.
Så att man iallafall rör på sig lite dessa dagarna.
Sen så lär det bli en hel del dansande i helgen som kommer och det är ju faktiskt också träning utan att man tänker på det ;)

Nu ligger jag i sängen, dricker kaffe och tittar på Våra bästa år.
Sen blir det att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för en dag ute i solen.

Funderar även på att sy in lite jeans jag har här hemma för jag har ju fått låna mammas symaskin men vet inte riktigt hur man gör.
Får testa mig fram helt enkelt, kommer säkert paja hela skiten haha!

Idag är det bestämt en promenad i slottskogen och kanske en fika i den härliga solen med Kim, Anki och hennes systerdotter.

Myspys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: