jennyfathers

Packa väskan!

Kategori: Vardagslivet

Åkte hem till Joel efter jobbet.
Han hade lagat en jättegod middag till mig :)
Älskar sånt!
Det blev lax med färskpotatis, räkor och en dillröra, Mums!

Imorgon drar jag och Issa iväg till älskade Helsingborg.

                


Detta är från förra året i Helsingborg, sjukt rolig kväll . . .

Nu är det dags för mig att börja packa väskan, eller det kanske blir väskorna.
Är ju inte den bästa på att packa för jag lyckas alltid ta med mig för mycket, men hellre det än för lite.
Ska försöka bestämma mig innan vad jag ska ha på mig så jag slipper packa ner hela min garderob.

Ne nu får jag ta och sätta fart lite om jag ska hinna sova en stund också innan vi börjar rulla iväg på vägen . . .

Kommer ju självklart få lite hemlängtan och sakna vissa få och tyvärr så har jag ju inte alkolås på mobilen, Haha!
Så får la se om jag råkar ringa något samtal eller skicka iväg något oväntat sms.

Tillbaka på söndag igen.

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: