jennyfathers

Finner inga ord . . .

Kategori: Vardagslivet

Pappa hittade knappen till datan men nu får ja fan inte på den.

Var på ett sjukt jobbigt Body pump pass förut och utmanade verkligen mig själv, trodde faktiskt inte jag skulle klara av det men grym som jag är så klarade jag det galant :)
Men får väl se hur jag mår imorgon, kan ju hända att jag får extrem träningsvärk.

Tiden går så sjukt fort men ändå så står jag här och stampar, hmm...
Det är inte lätt när det är svårt!

På fredag är det Valborg.
Sugen på att hitta på något skoj men denna dagen brukar inte bli speciellt lyckad.
Kan inte ens komma ihåg vad jag gjorde förra året.
Men en Valborg för många, många år sen minns jag typ som om den vore igår, en rikitgt lyckad och lycklig kväll.
Inte alls planerad eller vad jag hade förväntat mig men den kvällen förändrade mitt liv måste jag säga.

Imorgon väntar jobb och träning.
Denna veckan är jag ledig fredag-söndag :) Härligt!
Kim kanske kommer förbi på ett litet besök också.




                     Har både väntat och varit rädd för att denna dagen skulle komma
                    
                     . . .
Och nu finner jag inga ord, bara ledsen och besviken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: