jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Ligger i sängen som vanligt och tittar på Våra bästa år, så jävla dåligt haha.

Har funderat lite på vad jag ska göra med mitt hår.
Äntligen har luggen växt ut iallafall, så det känns skönt.
Nu ska jag komma ihåg det till näst gång jag får för mig att klippa av den att man bara tycker det är snyggt första veckan sen vill man inget annat än att det ska växa.

·  Först har jag funderat lite på om jag ska färga mitt hår, vågar jag det?
Just nu tonar jag det bara men det är ju rätt jobbigt för färgen blir ju utvättad plus håret växer så måste typ tona det hela tiden för att få en fin färg på håret.
Det är ju bara det att jag har lättare för att bli blond igen nu när jag bara tonar det.
Är jag beredd på att ge upp mitt blonda hår?
Ah jag tror faktiskt att jag är det för jag tycker inte alls att det är snyggt att vara blondin längre.
Sen är det ju lättare att få den färgen man vill ha om man färgar håret men det sliter ju rätt mycket på det också.
Får se vad jag bestämmer mig för att göra.

·  Andra
grejen jag har tänkt på är att jag skulle vilja ha längre hår, mitt hår växer ju så jävla långsamt och det blir aldrig längre än vad det är nu så jag funderar på att kanske sätta in löshår.
Fast isåfall köper jag sånna klipps som man kan ta ut och sätta in igen när man känner för det.
Ska kolla vad det kostar för jag skulle vilja ha extra långa :)
Kanske inte har råd med det nu på ett tag, får se...

Har ju massa annat jag behöver köpa när lönen kommer.

Har faktiskt skrivit en liten "inköpslista". 


·         Träningskläder (byxor, topp, vattenflaska & en liten träningsväska)
·         Partytopp

·         Partyskor

·         Ny locktång (en sån smal som Kenza använder)

·         Vårskor
·         Bikini

Får se vad pengarna räcker till, jag har ju en skuld att betala av till mamma också.
Så allt kommer jag inte inte ha råd att köpa, tyvärr!
Men nu kliar det i fingrarna på mig för så längesen va det jag köpte något skoj.
Har iallafall inte shoppat något på länge till skillnad på hur ofta jag brukar göra det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: