jennyfathers

23 augusti

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma från jobbet och skulle kunna somna vilken sekund som helst men det får jag inte för då kommer jag inte kunna somna ikväll.
Pappa hämtade mig från jobbet förut och sen åkte vi till Bilia där han hade lämnat in bilen, fan va dyrt det är med sånt.

Jag har precis fixat med papper och anteckingsblock inför morgondagen.
Ska ju på Bc möte hela dagen (butikschefsmöte) med alla butikschefer i region väst plus våran regionschef.
Kan säga att jag är väldigt nervös för vad som väntar mig men jag behöver säkert inte oroa mig för något, allt kommer gå bra.

Ska strax åka till Sahlgrenska och hämta upp mamma, vi ska åka och handla tillsammans men vet inte riktigt vad jag ska köpa ännu.
Jag får se vad jag blir sugen på när jag är i affären.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: