jennyfathers

Butikschef?

Kategori: Vardagslivet

Va inne och titta på lite nya kläder och såg en ledig tjänst som butikschef.
Lät intressant så varför inte skicka in en ansökan tänkte jag :)

Så nu har jag skickat en ansökan om att bli butikschef i en butik som jag verkligen älskar.
Brukade shoppa där massor men nu var det väldigt längesen sist tyvärr.

I annonsen stod det:
Tidigare erfarenhet från att driva butik med eget personal- och resultatansvar är en merit.

En merit och inte ett måste!
I och för sig så är det ju precis det jag jobbar med denna månaden för nu när min chef är på semester så har jag tjänsten som ställföreträdande butikschef :)
Jag har ju faktiskt jobbat som säljare i över 3 års tid nu och känner faktiskt att jag har rätt erfarenheter för att klara detta.

Spännande!

Hoppas bara att dom hör av sig till mig för en intervjue.

Kommentarer

  • Michaela säger:

    Ojoj va e de för affär? :D hoppas du får de hade ju varit grymt!! För du vet du vem du ska anställa mohaha ;);)

    2010-08-17 | 09:46:29
    Bloggadress: http://michaelahedeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: