jennyfathers

Dags att packa!

Kategori: Vardagslivet

Nu är det bestämt att vi åker från Göteborg imorgon men kommer hem på söndag kväll igen.
Ska bli skönt att komma bort lite även fast det bara är för en natt men det är ju för att jag ska jobba imon för annars hade vi åkt idag.

Känner verkligen att jag behöver komma iväg ett tag för är trött på denna skiten här hemma.
Vad ska jag göra med mitt liv, vad vill jag jobba med?
Vilka vänner vill jag ha, vilka vänner får mig att må bra?
Bara för att man går runt med ett leende på läpparna betyder det inte att man är lycklig för ärligt talat så har jag aldrig kännt mig mer ensam än nu.

Miljoner frågor snurrar runt i mitt huvud nu och jag önskar bara att jag visste vad jag ville göra och att jag vågade göra det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: