jennyfathers

El corazon

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma igen och jätte trött efter massa mys på stan.
Det blev både tapas och några drinkar på El corazon med Cizzi, hur mysigt som helst och jättegott dessutom.
Vi beställde in 7 olika tapasrätter och 2 drinkar var :)

Vi började med att beställa in var sin daiquiri, jag tog jordgubb och Cizzi tog hallon.
Efter det tog Cizzi en Pina colada och jag en Mango passion, mums så gott!

Kan ju säga att detta kommer vi göra om och snart hoppas jag också men jag behöver inte vänta så speciellt länge för imorgon blir det tapas igen med Sanna :)
Vi ska nog åka till Manana och äta för att testa ett nytt ställe.
Under 1 månads tid kommer jag ha varit och ätit tapas 3 gånger på 3 olika resturanger.

Jag älskar tapas, det är hur gott som helst och mysigt att äta för att man får massa olika och kan dela med varandra.

Jag åt tapas på riktigt för första gången för några veckor sedan när jag, Sanna och våra mammor var ute och åt på La Sombrita.

Varför har jag aldrig testat det innan?
Och för er som inte gjort det än har ju missat något...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: