jennyfathers

Fredagsmys!?

Kategori: Vardagslivet

Hemma ifrån jobbet nu och ganska trött och har jävligt ont i fötterna.
Känns absolut inte som att det är fredag idag och är förvånad vad fort tiden går.

Vad ska man hitta på ikväll då?

Är ju trött så orkar inte så mycket idag sen så ska jag ju ändå jobba imorgon.
Men kolla på film och äta godis hade varit något :)
Undrar om det kommer något bra på tv för då kan jag ju kolla på det men måste kanske åka till affären för jag har inget gott här hemma.
Sega ostbågar hade jag gärna velat ha men det går ju inte att köpa isåfall får ja vänta med att äta dom tills imon om jag vill att dom ska hinna bli lite sega.

Kommentarer

  • Sanna :) säger:

    haha, sega osbågar är det godaste som finns! synd att det inte finns och köpa ja ;)

    2010-08-20 | 22:51:50
    Bloggadress: http://sannatgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: