jennyfathers

G o d i s .

Kategori: Vardagslivet

 Åh titta vad jag hittade!
                  
Godiset från igår men ska nog spara det till ikväll så jag har nåt gott att äta till Paradise Hotel.
Nu ska jag nog istället äta lite mat för magen har börjat kurra.
                    
Känns verkligen inte som om det är söndag idag men det är ju för att jag har jobbat helg.
Rätt skönt faktiskt när det ändå inte händer något skoj så slipper man slösa bort sin ledighet på ingenting.
För när jag är ledig vill jag hitta på något skoj och inte bara ligga hemma.
Men sjukt att ännu en vecka är förbi, vart tar tiden vägen egentligen?
Man hinner ju inte med någonting och helt plötsligt är veckan slut.

Nu blir det lite tv tittade för One trre hill har precis börjat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: