jennyfathers

Hemma!

Kategori: Vardagslivet

Nu kom jag precis hem från jobbet och är verkligen helt slut.
Mycket att göra och en hel del stress men det är bara kul tycker jag.
Tror jag presterar lite bättre med stress så länge det inte blir alldeles för mycket.
Härligt också att det börjar komma lite mer folk trots detta hemska väder men det är nog gbgkalaset som lockat kunderna.

Var tvungen att springa ut i ösregnet förut och jag blev verkligen genomblöt.
Nu är mina skor typ helt förstörda för mina blåa jeans färgade av sig plus att vita skor blir väldigt smutsiga lätt och ännu fulare blir dom när dom varit pisseblöta.

Sen kom Kimsan och Andreas på besök också men jag hade så mycket att göra så jag hann tyvärr inte prata med dom.

Blev tråkigt nog ingen träning idag men kanske lika bra det för jag är ju förskyld så bästa är att bli helt friskt först.

Nu ska jag spraya näsan med nässpray :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: