jennyfathers

Jag är hungrig!

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag tittat på ännu ett avsnitt av Paradise Hotel.
Jag är fan fast och bara älskar att höra danskarna prata, haha!

Såg att min bror hade ätit Mc Donalds och blev genast väldigt sugen på det själv så tror det får bli min middag.
Min väldigt sena middag om jag lyckas få med mig Cizzi som sällskap.

Ne det gick inte att övertala henne för hon orkade inte gå ut så nu får jag svälta ihjäl istället :(
Hoppas hon läser detta nu och får skuldkänslor, haha!

Jag är hungrig!

                                 
                     (Inte direkt den finaste bilden på oss med det va den enda jag hittade)

Vi började snacka lite om resor och när vi väl börjat kan vi inte sluta och båda blir helt till sig som om vi skulle packa väskan och dra nu på en gång.

Vilket jag gärna hade velat om jag hade haft tid och pengar till det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: