jennyfathers

Ledig hela helgen :)

Kategori: Vardagslivet

Jag kände mig lite stressad för jag har inte gjort mig helt klar än och vagnen går ganska så snart men nu behöver jag inte stressa för jag får skjuts till stan istället :)

Det är ju redan onsdag idag och jag har alltså bara 3 dagar kvar att jobba denna veckan.
Jag är ledig hela helgen och det känns väldigt skönt för det var längesen jag var ledig en hel helg nu och förhoppningsvis blir det en fullspäckad helg med massa kul, hoppas bara inte det regnar.
Måste försöka hinna färga mitt hår innan dess bara för såhär kan jag inte se ut längre men
när ska jag hinna det egentligen?
Helst av allt hade jag faktiskt velat gå till frisören och klippa av skiten, ne inte allt men ganska så mycket iallafall så jag blir av med allt det slitna och får lite mer volym på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: