jennyfathers

Naglar...

Kategori: Vardagslivet

Hade bokat tid hos min syster idag för att fixa naglarna men det blev ändring så vi fick boka om.
Så jag ska dit imorgon istället efter mötet men vet inte vad för naglar jag ska göra än.

Vilken färg vill jag ha?
Vill jag ha smile eller faidat?
Kanske någon dekoration, men vad isåfall?

Åh det är så svårt att bestämma sig och jag har så himla dålig fantasi.
Det är lättare att veta exakt hur man vill ha dom innan man kommer dit för annars tar det så lång tid innan man kommmer igång.
Jag brukar alltid sitta och vela mellan 2 färger och så väljer jag tillslut den ena och så brukar jag säga att jag ska ta den andra färgen nästa gång men det blir aldrig så utan jag sitter nästa gång och velar mellan 2 färger igen, haha!

Kommentarer

  • a n n a säger:

    åh, vill också fixa naglarna! hur mycket får du betala? :)

    2010-08-23 | 09:35:01
    Bloggadress: http://sweetlights.blogg.se/
  • lovisa säger:

    sv: tack så jättemkt:) haha ja.. för det första strävade jag inte efter det så svårt att säga. hade m kt tid för bloggen dom här dagarna så:)

    2010-08-23 | 09:35:15
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: