jennyfathers

Ny dag med nya tag!

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag redan gjort i ordning mig och är typ klar för att åka.
Lite segt att bli klar så fort för vad ska jag göra nu?

Ligger i sängen och tittar på tv men börjar bli riktigt trött och skulle gärna vilja sova ett par timmar men det går ju inte.

G Å R D A G E N !
Första dagen på jobbet och jag trodde jag skulle få ett anfall när jag kom fram.
Det var till och med nära på att tårarna skulle börja rinna men sen när jag hade pratat med Sandra och fick veta att nästan alla hade samma problem blev jag lite lättad.

Tänkte att jag skulle ta en sak i taget men så fort man blev klar med något kom det upp något nytt.

Det kommer bli en hektiskt vecka på jobbet kan jag ju säga och är stressad till 1000.

Men man gör ju så gott man kan så vad mer kan dom begära?

Efter jobbet hade jag bestämt trätt med Sanna :)
Vi gick runt lite i stan i väntan på att våra mammor skulle komma in för vi hade bestämmt att vi skulle gå ut och äta.
Efter lite fönsttershopping mötte vi upp dom på La Sombrita.

Tapas blev det och fan va gott det var, mums!

Det var gårdagen det...

NY DAG MED NYA TAG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: