jennyfathers

Packning.

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag precis fyllt väskan och packningen är nästan helt klar, jag har bara lite små grejer som ska ner i nessesären också.
Är sjukt dålig på att packa för jag brukar alltid ta med alldeles för mycket onödiga saker som jag inte använder ändå men denna gången lyckades jag bra tycker jag faktiskt för allt i väskan är inte kläder, det ligger en kudde och handduk i också.

                        

Sen efter jobbet är det dags att åka vidare till Helsignborg och lämna alla flyttlådor, synd bara att det inte är mina som ska lämnas utan Sannas.
Men vem vet, jag kanske känner för att göra henne sällskap och flytta med :)
Jag kommer iallafall hälsa på en hel del.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha! Jag tar också alltid med mig för mycket.:P

    2010-08-21 | 13:47:38
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: