jennyfathers

S j u k !?

Kategori: Vardagslivet

Drömmar gör en så hima förvirrad.
Inatt drömde jag att jag hade vaknat av väckarklockan och var hur trött som helst så jag ställde om de så jag kunde få sova någon timma extra men nu är jag vaknade så hade jag inte ställt om klockan och väckarklockan hade inte ens ringt, haha!

Ska jag gå ut på en powerwalk eller inte?

Egentligen hade jag bara velat ligga i sängen hela morgonen men helst av allt så hade jag faktiskt velat skippa sovmorgon och börja tidigt istället.
Låter kanske lite konstig men jag älskar dom tidiga passen.
Då får man rutin på sin dag och man hinner alltid göra något efter jobbet även om det bara blir att dra till gymmet.

Kanske inte så smart att träna nu föresten för jag känner att jag börjar bli lite sjuk.
Igår började näsan rinna och nu är den helt täppt, får panik när jag inte kan andas ur näsan så måste köpa mig ett nässpray sen. Huvudet börjar kännas väldigt tungt också men hoppas verkligen att det går över för jag pallar inte att jobba och vara sjuk sen har jag inte råd eller tid till att ligga hemma.

Nu kom jag på en bra sak med att börja sent, man hinner titta på Våra bästa år vilket var riktigt längesen jag gjorde nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: