jennyfathers

Skor

Kategori: Vardagslivet

Såg dessa skorna i H&Ms höstkatalog som landade i brev lådan för ett tag sen.
Väldigt fina men ändå väldigt osöker på om jag vill ha dom eller inte.
Sen så vet man ju faktiskt inte heller riktigt hur dom ser ut i verkligeheten för det kan vara stor skillnad på hur dom ser ut i katalogen gemfört med verkligheten.
Men när jag var inne på H&M idag så såg jag faktiskt hur skorna verkligen ser ut och tycker dom är mycket snyggare än vad dom såg ut att vara i katalogen.

                                                                

Sen kan jag meddela till er som har fastnat och tänkt köpa kängorna som verkar vara väldigt populära.
Alltså skorna på bilen här under.
Dessa ser fina ut i katalogen och är dessutom väldigt billiga men verkligen inte värt priset.
Såg även dessa skorna i butiken idag och jag kan garantera att dom inte lever upp till förväntningarna man har.
                                                                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: