jennyfathers

18 augusti

Kategori: Vardagslivet

Hemma ifrån stan och självklart hittade jag ingenting som jag tyckte va fint.
Testade hur månag olika klädesplagg som helst och vissa va rätt så fina men inga som jag verkligen älskade så tyvärr kom jag hem tomhänt :(

Sen började klockan bli mycket och vi fick bråttom bort till bilen.
Vi hade för oss att parkeringen gick kl 16:10 och fick nästan springa sista biten.
Sen från strålande sol började det plötsligt regna men som tur va så var vi bara 100 meter från bilen då och när vi väl va framme såg vi att parkeringen gick ut 20 över och inte 10 över.
Vi hade alltså stressat lite i onödan.

Jo nu kom jag faktiskt på att jag köpte något.
Ett lås från Clas ohlsson, jippei vilken rolig shopping haha..

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Ja eller hur :D den är riktigt fin! :) Det var någon som sa att den lät som emomusik, med att den hette the first cut is the deepest, men då missar man ju vad den egentligen handlar om liksom xD Hur e det med dig då? :)

    2010-08-18 | 17:28:55
    Bloggadress: http://jessicaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: