jennyfathers

H e l g e n

Kategori: Vardagslivet

Fan va tiden går fort när man är ledig, helgen är liksom nästan redan över.
Jag har knappt hunnit känna att jag har varit ledig än och imorgon börjar en hektisk arbetsvecka.
Jag jobbar 6 dagar nästa vecka och är bara ledig å torsdag, alltså jobb hela helgen.
Lite tråkigt kanske men ändå inte för jag har tänkt att jag ska ta det lugnt ett tag och inte dricka.
Kanske gå på en diet men får se hur jag kommer klara det för dom senaste gångerna har jag inte haft motivationen.

FREDAG.
I fredags efter jobbet gick jag i stan i nägra timmar och shoppade lite.
Det blev 1 par leggins och 2 stycken kavajer men tyvärr har jag ångrat mig.
Ena kavajen är inte alls min stil så den ska jag lämna tillbaka och den andra känns lite för stor så ska kolla om den finns kvar i annan storlek.
Sen åkte jag bara hem och tog det lungt för jag var trött efter denna stressande vecka som jag haft på jobbet.

LÖRDAG.
Jag sov jättedåligt den natten och vaknade av att det ös regnade eller haglade så på morgonen var jag trött men kunde inte somna om.
Åkte och hämtade upp Joel för att köpa lite kräftor som han skulle ha med sig till kräftskivan.
Efter det åkte jag och hämtade upp Cizzi och hennes mamma och vidare till Frölunda torg.
Där var det koas verkligen och jag har nog inte varit med om det förut men det var ju i och för sig lönings helg.
Hade lite problem med att hitta en parkering och folk körde som galningar.
Sen så var det en äcklig jävla gubbjävel som betedde sig dåligt och förstörde för mig så jag inte fick parkeringen jag stod och väntade på. Jävla as!

Blev ingen shopping för mig men jag lyckades hitta lite gammalt i min garderob att ha på mig.
Sen vid 16:30 åkte jag vidare in till stan för att möta upp mina arbetskamrater.
Hade planerat in en middag och det var jättemysigt, som alltid!
Blev massa tjöt om jobb och sommaren och hoppas att vi gör om detta snart.

Efter middagen och några cider tog jag vagnen till kräftskivan.
Blev inte riktigt så lyckat som jag hade tänkt och hoppats på men är glad att jag åkte dit ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: