jennyfathers

Bra start på veckan!

Kategori: Vardagslivet

Är faktiskt riktigt stolt över mig själv just nu.

Imorse kl 8 var det säljmöte fram till ungefär kl 10 och jag skulle inte börja jobba förens kl 14:00 så jag hade faktiskt tänkt att åka hem och lägga mig en stund men istället åkte jag till gymmet.
Trodde aldrig att jag skulle orka men jag hade bestämt mig redan igår och packat träningsväskan så hade jag inte åkt dit idag hade jag blivit riktigt besviken på mig själv.

Jag ska verkligen försöka att ta tag i träningen nu för jag har inte tränat sen i somras och det märks verkligen.
Man vill ju inte att det ska kännas jobbigt när sommaren kommer och man måste ta på sig lättare kläder och visa mer hud.
Det var en riktig plåga detta året kan jag säga och vill inte känna så igen.

Såg precis hur mycket klockan är så måste skynda mig iväg till jobbet och efter jobbet ska jag faktiskt åka till gymmet igen för ett pass Pilates med Issa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: