jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Jag är trött och fryser jätte mycket och skulle gärna vilja ligga kvar i sängen hela dagen men idag måste jag iväg rätt tidigt för jag ska jobba öppning.
Det är ju iallafall plusgrader ute nu men jag hatar regn och jag hör hur det slår emot rutan.
Får hoppas att all den frost jag hade över bilen har smält bort så jag slipper ställa mig och skrapa nu i ösregnet, hatar det!

Idag ska jag faktiskt ut och försöka hitta lite julklappar efter jobbet och kanske något nytt och fint som jag kan ha på mig i helgen.
Det blev lite shopping igår men det var bara smycken och ett par handskar.
Kan lägga upp bilder senare och visa hur fina hanskarna är och när jag visade Joel dom igår så skrattade han bara. Elakt eller hur?
Men vad vet killar om sånt egentligen jag tycker ju iallafall att dom är jättefina och det är ju faktiskt det som räknas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: