jennyfathers

NYÅRSAFTON!!

Kategori: Vardagslivet

Jag måste säga att detta året har gått så sjukt jäkla snabbt.
Om ett par timmar så ska det nya året firas och kan knappt fatta att det redan blir 2011.
Jag hoppas på en lugn och lyckad kväll för en gångs skull men det blir vad man gör det till.

Lite saker som ska fixas nu innan bara och just nu är Joel och fixar i köket.
Han ska nog måla lite sen är det mesta klart, bara små grejer kvar.

GÅRDAGEN!
Trodde inte jag skulle överleva dagen asså.
För det första så var jag sjukt trött när klockan ringde men mådde ändå bra men senare så började jag må riktigt dåligt faktiskt.
Det började med illamående och sen fick jag nån jobbig hosta som sedan övergick till halsont och det kändes som om jag hade en stor tung sten på bröstkorgen.
Jag överlevde iallafall dagen på jobbet men sen när jag kom hem blev det bara sämre.
Eftersom jag jobbat rätt mycket det senaste har jag fått ont i fötterna men det känner man oftast inte av förrens man är hemma.
Så jag trodde faktiskt att allt skulle bli värre och att jag skulle bli sängliggande idag och inte fira nyår men när jag vaknade idag så mådde jag bra, Toppen rättare sagt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: